Tuesday, April 20, 2010

PARTY@SANTOS!!!






I finally span @Santos Party House where I felt a yearning for playing there long time.
My man Nyle hooked me up and they recognize my music.. that gave me damn happy.
By the way,u gotta check Nyle if u don't know him,,, so funky and nice guy.
I'm psyched that Just Blaze also span there!!!
And chicks baaaaaaad!!! Packed!!!
Damn how nice ass!!!!!!


NYLE×NAYSAYERS!!!!!
BIG UP!!!!!


Nyle "Let The Beat Build" from Last Pictures on Vimeo.






週末は大好きなサントスでPARTYでした。 ずっと憧れていた箱なんですごく光栄。
色々トラブルもあったけど、参加できて良かった。
NYLEが僕のDJをスゲー気に入ってくれてフックアップしてくれました。
NYLEはすげーファンキーでナイスなラッパーっす、要チェキ!!!
めっちゃ人入って、パンパカナイトでした。
おねーちゃんもケツ出しーの、どらいい感じだがや。
僕らの後はJUST BLAZEが回していたので、それもまたスゲー興奮しました!!
ビゴッ!!!!